Alphabet / Slabiky

Alphabet - Slabiky - titulka

Tieto videá sú sprievodným materiálom k praktickej metodickej príručke Alphabet / Slabiky. Ako všetky doterajšie metodické materiály Tomáša Boroša, aj táto stavia na aktivite detí. Tentokrát sa zameriava na čas v hudbe, jej kráčanie (pulz), metrum a rytmus.

🇬🇧 For the English version, make sure you have subtitles turned on for each video (CC).

1. Kráčanie – pulz

Zoznam 8 videí:


2. Kruhy – metrum 4/4

Zoznam 4 videí:


3. Slabiky – rytmus

Zoznam 21 videí:


4. Kruhy – metrum 3/4

Zoznam 3 videí:


5. Rytmické hodnoty a… Bonus!

Zoznam 4 videí:

Obsah metodiky je v súlade s kurikulárnou reformou Ministerstva školstva a je súčasťou inovačného vzdelávania OZ Superar Slovakia. Tvorba videa je spolufinancovaná Európskou úniou v rámci projektu č.101091634 – Impact Acceleration of Slovak CSOs. Vyjadrené názory a stanoviská sú názormi a stanoviskami autora/-ov a nemusia nevyhnutne odrážať názory Európskej únie alebo Európskej výkonnej agentúry pre vzdelávanie a kultúru (EACEA). Európska únia ani Európska výkonná agentúra pre vzdelávanie a kultúru za ne nezodpovedá.


Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Email

Pridajte Komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Zúčastnili sme sa tlačovej konferencie iniciatívy Otvorená Kultúra, ktorej sme súčasťou. A chceme verejne oznámiť, že do Kultúrnemu štrajku sme sa ako organizácia zapojili. Prečo?
"Môžem ja? Môžem ja?" ozýva sa na hodine hudobnej vo Veľkom Krtíši. Je to jediná vrava, ktorá zaznieva, nikto nevyrušuje, pretože by sa nudil alebo nevedel "obsedieť". Naopak, hodina deťom ubieha rýchlo, zapájajú sa a nevedia sa dočkať, kedy sa predvedú na vystúpení. No nebolo to tak vždy. Náš krtíšsky príbeh odštartoval na jeseň 2022, písať sa však začal mnoho skôr.
"Prečo mám hodinky?" zaznie na pódiu pevný hlas našej umeleckej vedúcej Evy Šuškovej. "Štyyyri tridsaaať triiii,"ozve sa odpoveď takmer 200 detí. Vedia presne, čo ich čaká. Práve nasleduje skúška skladby, ktorú zložil John Cage. Pieseň neobsahuje jediný tón ani jediné slovo. Čo táto skladba znamená, ako ju možno vysvetliť deťom a prečo u divákov vyvoláva rôzne emócie? Odhaľte s nami príbeh kontroverznej 4'33".
Nákupný košík